2013. július 22., hétfő

Sorry!:(

Komoly elhatározásra szántam rá magam!
Szüneteltetem a blogot! Nagyon nehezen jutottam el idáig de sajnos kevés a komment ahhoz képest, hogy már a 42. résznél tartok. Azoknak akik mindig kommentáltak szeretném megköszönni. Ez az egyik oka annak, hogy szünetet tartok. A másik pedig az, hogy kezdek kifogyni az eseményekből. Tudom, most kezdtem bele egybe de akár hányszor próbálom megírni a következő részt, valahogy sosem tetszik. Össze csapott, béna részeket pedig nem szeretnék nektek hozni.
Megpróbálok minél hamarabb vissza térni és hozni az új részt, de addig is írom a másik blogomat és a Reginával közöst is.
Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy nézzetek be a másik két blogba is ( aki eddig még nem tette meg ).
Kell a támogatás és jó érzés tudni, hogy van értelme a folytatásnak!
Szóval most még nem tudom mikor jövök ide újra de megpróbálok minél hamarabb!
Annyit viszont szeretnék tőletek kérni, hogy az eddigi 42 részről egy rövid kis elemzést írjatok nekem kommentárba és kíváncsi vagyok, hogy szerintetek van-e értelme tovább folytatni ezt a blogot?
Nagyon várom a komikat!
Köszi, hogy elolvastátok!:)
Lovegirl<3

2 megjegyzés:

  1. Szia!:) Blogverseny nálam!:) Ha érdekel,jelentkezz!:)
    http://remeny-nelkul-nincs-elet.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia nem régen kezdtem el olvasni a blogot szerintem kb 2 napja és nagyon tetszik és nagyon sajnálom, hogy szünetet tartasz. Remélem azért hamar visszatérsz a következő résszel mert nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra ,és igen is van értelme folytatnod :) A véleményem pedig az eddigi 42-részről az, hogy iszonyat jó történet és nagyon sok Justin-os blogot olvastam már de ez nem igazán hasonlít a többire (jó értelemben). Szerintem nagyon jó ,hogy úgy oldottad meg ,hogy eleinte testvérek lesznek de utána harcoltak azért ,hogy ők mégis együtt legyenek és sikerült nekik. Sok sikert a folytatáshoz mert remélem ,hogy minél hamarabb folytatni fogod, és a másik két bloghoz is sok szerencsét neked/nektek. Puszi :)

    VálaszTörlés